Jonny Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 Og det ble 63596 Nkr., i henhold til Aftenpostens valutakalkulator. Er forresten kjekk den, med tanke på hvilken som helst handel i utlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 20.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 Jepp jeg har sett begge de. (var forresten det bildet på boat.no jeg falt sikklig for Draco) Fint med glassdører ned til kabinen! Sitér dette innlegget Link to post
Guest RS-burnern Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 På vennen min sin båt er det problematisk å få låst den glass skyve døra (er litt dum pattent), men jeg veit ikke om det er noe problem på alle de Draco 2000ene. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 Jonny39: Og det ble 63596 Nkr., i henhold til Aftenpostens valutakalkulato. Er forresten kjekk den, med tanke på hvilken som helst handel i utlandet. Ikke glem at det er moms på brukte båter fra utlandet. Kan kanskje være en god grunn til å melde seg inn i EU, selv om jeg er skeptisk til å være med på finansiere et byråkrati der folk sitter å bestemmer lengden på argurker Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 PanPan: Lasse: .....Kan kanskje være en god grunn til å melde seg inn i EU, selv om jeg er skeptisk til å være med på finansiere et byråkrati der folk sitter å bestemmer lengden på argurker Du tror Norge slipper å finansiere ved å være utenfor? Der tar du feil! Vi må jo betale for oss, uten at vi får anledning til å ha et ord med i laget! :lol: Mvh Jan Nei da. Finansiering av agurkbyråkrater blir det uansett Hvordan får man forresten en slik jobb? Kunne godt tenke meg å få godt betalt for å bestemme lengden på agurker, størrelsen på tomater osv for ikke å snakke om lengden på skjegget til torsken. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 Lasse: ..... Nei da. Finansiering av agurkbyråkrater blir det uansett Hvordan får man forresten en slik jobb? Kunne godt tenke meg å få godt betalt for å bestemme lengden på agurker, størrelsen på tomater osv for ikke å snakke om lengden på skjegget til torsken. Ante meg at det var det du ville! Burde jo innsett med en gang hvem som er den perfekte agurk-byråkrat! Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 Lasse: Kunne godt tenke meg å få godt betalt for å bestemme lengden på agurker, størrelsen på tomater osv for ikke å snakke om lengden på skjegget til torsken.Ikke glem bøyen på bananene da Lasse Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 20.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 *kremt* skal vi diskutere tomater og agurker eller båt? *host, hark* Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Januar.2003 Del på Facebook Svart 20.Januar.2003 sorry en aldri så liten avsporing her, ja :nono: Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 21.Januar.2003 Del på Facebook Svart 21.Januar.2003 Lasse: ...en aldri så liten avsporing her, ja :nono: ....reddet av "gongongen"? Mvh Jan Tilgi meg for denne gangen, Estrewes! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 21.Januar.2003 Del på Facebook Svart 21.Januar.2003 *kremt* skal vi diskutere tomater og agurker eller båt? *host, hark* Slik skal det være Estrewes, hold 'gamlegutta' i ørene... :nono: Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Estrewes Svart 21.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2003 Hehe Er ikke så farlig det, håper bare de som evt har bilder av Draco 2000 Daycab legger dem inn her! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 21.Januar.2003 Del på Facebook Svart 21.Januar.2003 Estrewes: ...Er ikke så farlig det, håper bare de som evt har bilder av Draco 2000 Daycab legger dem inn her! EN STØRRE UTGAVE AV ET BILDE LENGRE OPP EN ELDRE MODELL - USIKKER PÅ OM DET ER DAYCAB - dog bilder som viser litt interiør og kabin når du klikker på linken Klikk på bilde for flere bilder. Ellers ser det ikke ut som det er så altfor lett å spore opp 2000 Daycab. Sitér dette innlegget Link to post
Estrewes Svart 21.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2003 Nei det ser ikke ut som om det er stor mer. Jaja, det får gå! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.