Sven-Kåre Startet 12.Juli.2009 Del på Facebook Startet 12.Juli.2009 Har begynt på et veldig (altfor) stort prosjekt. Skal legge ny dørk på sjømannen vår. Dette er et samarbeidsprosjekt mellom faderen og meg, og litt uenighet må man jo da regne med. Nå er vi ikke helt enige om hvordan vi vil legge spant. Jeg vil legge som på tegning 1, og tror det er det raskeste og mest stabile, samt at det blir lettest for oss å legge dørkplatene på dette "reisverket". Faderen vil legge som på tegning 2. Jeg tror det er vanskeligere for oss, og ikke blir så stabilt. Hva tror dere? Mitt forslag Faderens forslag Hva mener dere? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Er ingen ekspert, men synes ditt forslag ser best ut. En ting å tenke på er tilgang til motoren for reparasjoner og vedlikehold. Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Ditt forslag er klart best. Ser mykje meir stabilt ut. Har nett lagt dørk i nidelven min, der er det noko liknande som på forslag 1. Sitér dette innlegget Link to post
Sven-Kåre Svart 12.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Trenger også tips til hvordan feste spantene til glassfiberen. Holder det å lime med Gjøco superfix, som "limer alt"? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.