Jump to content

Gjestehavner i Øyeren?


Bølgen og meg

Recommended Posts

Har nettopp flyttet båten min til Øyeren og planlegger nå en flere dagers-tur utpå. Er vant med å svinge innom gjestehavner når mitt gamle kjøleskap har fortært strømmen i min lille batteribank. Men hvordan er det på Øyeren? Vet det er en gjestehavn i Gansvika, der har vi vært, men jeg kunne ikke se noe strømuttak der? Er det flere gjestehavner sørover på innsjøen? Om det ikke finnes gjestestrøm, skjønner jeg at det må tenkes alternativt... Hvordan er det med mulighet for å handle mat, da? Er det en eller annen brygge i Øyeren som har en butikk i rimelig gangavstand? :confused:

Hilsen håpefull

Link to post
Share on other sites

Hei og velkommen til øyeren

 

Det er ikke mange gjeste havner, du ha gansvika der er det strøm på betong brygga sammen med vann, det er også gjeste havn på sandstangen det er helt i enden av øyerern der er det også strøm men du må ha med deg en del meter med kabel det er en del uthavner men ingen strøm på dem. ellers er det veldig fintutover i øyern

 

 

hilsen jan

Gruno 40 verftsbygget i nederland

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...