Jump to content

Finnes det aktercabin med "dobbelseng" 26-28fot

Frissy

Recommended Posts

Driver fortsatt med snekkeprosjekt og trenger litt hjelp.

Tror det pr dags dato står mellom 3 båter: Risør 27, saga 27 og nidelv 26.

Alle disse har aktercabin og med tre barn ser det ut til at det blir undertegnende med frue som må bruke aktercabinen som soveplass.....privatliv mv.....;-) Hvertfall ser det ut at det er maks 2 sengeplasser i alle aktercabinene.

Er det dobbelseng i noen av disse? Synes det er litt trist og ikke kunne ligge ved siden av fruen....kan selvfølgelig bli greit etterhvert.....haha......

Har kikka på finn, men det er ikke veldig lett å få tatt troverdige bilder i en aktercabin..... :crazy:

Agder 840 har "dobbeltkøye" akterut...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

JA nå ble jo alt MYE enklere.....hehe.... :crazy:

1. men jeg ser jo at flere av de med rett hekk ofte har større motor, og da sikkert dyrere å reparere hvis noe går galt..... ofte er det jo også eldre pga av dyrer motor???? Siden jeg er en av de så desverre må kikke på prisen....så må jeg ta med det i beregningen.....

2. Hvordan vil en båt med rett rekk oppføre seg i vannet i forhold til en snekke?

Dette er håpløst.....alt for mye båter å velge i.....

Hei Frissy

Tresfjord 29 er en ypperlig familiebåt. AC med enkelt + dbl.seng og forkabin med stor dbl. seng. Romslig, stødig og trygg. Det sitter en Perkins 81 HK i vår, den bruker ca. 6 L / time på 7-9 knop. spør meg gjerne mer om denne, bilder etc

mvh

http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson

Hei Frissy. Fruen min og meg sover bak i vår saga 27. Vi har ileggsplate i midten og da blir hele cabinen en stor seng, på tvers altså. Hun sover innerst for hun er mindre enn meg. Dette fungerer helt supert og vi trenger ikke re opp senga hver dag. Jeg anbefaler varmt Saga 27, den er god for lommeboken også. :cool:

Turen begynner når man legger fra brygga....

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...