jonol Startet 15.Juli.2009 Del på Facebook Startet 15.Juli.2009 Det er blitt 7-8mm konkavt/innhult i begge ender. Det motsatte er vel mere vanlig. Det holder likevel 12,6V. Platene i endecellene må vel være flatklemt. Kanskje i de neste cellene også. Skal etterhvert prøve å lade og kapasitets-teste. Noen forslag ?. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
hegra Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Hva har skjedd?? Kan det være tett utlufting slik at det har dannet seg vakuum Bare et forslag. Sitér dette innlegget Link to post
kintii Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 dette er vel ganske vanlig på gelebatterier! har hatt 3 stykker slike oppigjennom, 2 stykk baki bilen og 1 i motorrommet. Det var i min ungdom da det var anlegg som var tingen. Samtlige mine 3 ble slik. Jeg antar det har noe med konstruksjonen å gjøre, kanskje at veggene er litt tynne eller noe? Mine fungerte i allefall slik de 6 årene jeg hadde de i bilen Sitér dette innlegget Link to post
jonol Svart 16.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2009 Løfter denne opp igjen. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.