Jump to content

Seter til en with 15


Jiin

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg trenger litt hjelp av dere erfarne båtfolk. I går kom mannen min hjem med en With Vital 15 fra 1970. Det er en veldig søt båt -med veldig stygge seter. Det som er genialt med setene er at de er sånn rygg-mot-rygg, men de er, som sagt, stygge.

 

Vet dere hvordan jeg kan få tak i nye seter? Eller vil det være billigere å trekke dem om? Og vet dere hvilken pris jeg må opp i?

 

Jeg har lett rundt på nettet, men jeg finner ingen sånne seter. Vil det ta mye ekstra plass å kjøpe to enkle seter og sette dem rygg mot rygg?

 

Og hvis dere har andre tips til hva jeg kan gjøre for å få båten fin, mottas det med takk. Har veldig lyst til å male den inni, men det er kanskje galskap?

 

Takker så masse for all hjelp. :)

Link to post
Share on other sites

Velkommen til båtplassen.no og gratulerer med "ny" båt.

Mener å huske at With Vital er blitt levert med forskjellige seteløsninger.

Har sett noen hvor man kan ta ned seteryggen for å legge denne ned mellom bakre forsete og bakre sete, slik at man får en solseng.

Disse tror jeg ikke det er så lett å få tak i.

 

Tror at det enkleste er å kjøpe skai ol. å trekke om selv.

 

Dersom det kun er møkk og skit som gjør setene stygge, kan det også prøves med Aceton. Se her.

 

Se også her for oppussing av With Vital.

Snipe - Serious sailing - Serious fun

Link to post
Share on other sites

Vi har seter som kan bli en slags solseng ja. Tusen takk for tips!

 

Er det forresten noen der ute som har trukket om setene på båten sin og vet noe om hva det koster og hvem man bør gjøre det hos?

 

Setene ble litt bedre når vi vasket dem, men de ser fortsatt ut som de er hentet ut fra "Dynastiet"...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...