Jump to content

hvor kjøpe kombi-sensor til oljetrykk/vanntemp?


jensemann2

Recommended Posts

Jeg har kjøpt vanntemperatur og oljetrykksmålere fra biltema http://www.biltema.no/products/productimag...?iItemId=136048

 

men vil beholde den buzzeren/lyset jeg har fra før, slik at jeg også hører om det blir for høyt/lavt . Hvor får jeg kjøpt sensor som både varierer motstanden med trykk/temp og som jorder når det blir over f.eks 95 grader og for lavt oljetrykk?

 

Og hvordan vet jeg om de passer biltema-målerne? Det står ikke noe om hvilke ohm-områder den biltema-måleren måler. Sjekket på Wema, og fant jo en slik sensor der, men jeg vet jo ikke om det er like verdier på måleren. Er dette standard?

Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke bare steet på et T-stykke slik at du kan bruke den originale giveren i tillegg til den som følger med Biltema måleren? Koster kun noen få tiere. Det enkle er ofte det beste....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...