Jump to content

Hvordan trekke kabel fra hekk til konsoll på Uttern S52


espenlg

Recommended Posts

Jeg skal montere en svinger i hekken på min splitter nye Uttern S52 som forøvrig er min første båt :-)

 

Lurte bare på om noen hadde gjort det her før og kunne komme med noen tips til hvordan jeg får signalkabelen frem til konsollet på greiest mulig måte? Jeg har tittet litt i service-lukene og sett at det ligger rør som jeg mest sannsynlig kan stake ledningen i, men hvordan tar jeg den i mot under konsollet? Må hele vindskjermen skrues av og vippes bakover f.eks?

 

Håper noen har gjort noe lignende og kan gi meg tips! På forhånd takk :-)

Link to post
Share on other sites

Jeg får trippel-sjekke om jeg finner den trekketråden, men jeg kunne ikke finne den tidligere i dag hvertfall. Det er riktig at det ligger to rør, ett stort og ett mindre fra hekken og frem til styrekonsollet, men man kommer ikke til dem fremme ved konsollet sånn uten videre, og det er der det stoppet opp litt for meg.

 

Men skal som sagt sjekke igjen om jeg kan finne noen trekketråd, det ville jo løst alle problemer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...