Cerveza Startet 17.Juli.2009 Del på Facebook Startet 17.Juli.2009 Rorkult-forlengeren på min First 26 har takket for seg, og jeg er på jakt etter en erstatning. Det ser ut til at det er en del å velge i både i utførelse, funksjon og pris. Har noen konkret anbefalinger til merker og modeller som er gode, men ikke overdrevent dyre? Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 17.Juli.2009 Del på Facebook Svart 17.Juli.2009 (redigert) Jeg er veldig fornøyd med Spinlock sin asymetriske modell. Veldig enkelt å endre lengden på denne, og bøylegrepet er godt å holde i, også over lengre tid. Men den er kanskje ikke av de billigste. Dog er det en ting du bruker hver gang du er ombord, så her ville jeg ikke gått for rimeligste alternativ. Faktisk er det en av de få tingene jeg aldri har tenkt tanken å oppgradere ombord. (red: lagt til bilde) Har tidligere hatt en teleskopisk variant med kulegrep. Den fungerte greit nok, men er ikke noe jeg går tilbake til. Redigert 17.Juli.2009 av ulysses (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 17.Juli.2009 Del på Facebook Svart 17.Juli.2009 De spinlock saken er knallfin , anbefaler den Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 17.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2009 Skal absolutt kikke nærmere på den, mange takk for inspillene. Personlig hadde jeg en ganske enkel forlenger med kule i enden, og den gjorde jo jobben sin, men festet til roret var elendig og gikk til slutt istykker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.