solnedgang Startet 17.Juli.2009 Del på Facebook Startet 17.Juli.2009 Noen som vet kor ein fornikler messing i norges land? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 17.Juli.2009 Del på Facebook Svart 17.Juli.2009 Er par kjappe søk her på forumet ga dette Centrumfornikling Åssiden Forniklingsverksted a.s. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
brass Svart 19.Juli.2009 Del på Facebook Svart 19.Juli.2009 Sjekk med STRAFO i Ålesund Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 19.Juli.2009 Del på Facebook Svart 19.Juli.2009 Da jeg holdt på med et lite motorsykkelprosjekt for noen år siden, så ønsket firmaet som skulle fornikle at det ikke var gjort noe annet forarbeid enn rengjøring av delene. I følge dem så var det ofte de fikk inn deler som var ødelagt på grunn av feilsliping. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Juli.2009 Del på Facebook Svart 19.Juli.2009 Da jeg holdt på med et lite motorsykkelprosjekt for noen år siden, så ønsket firmaet som skulle fornikle at det ikke var gjort noe annet forarbeid enn rengjøring av delene. I følge dem så var det ofte de fikk inn deler som var ødelagt på grunn av feilsliping. Det kan jeg bare bekrefte. Syntes jeg hadde gjort nydelig forarbeid på noen motorsykkeldeler for noen år siden men gutta hos Centrum Fornikling var ikke like imponert! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.