thomas2 Startet 18.Juli.2009 Del på Facebook Startet 18.Juli.2009 (redigert) Lurer på en båt med OMC Cobra motor (5,0L) og drev, har noen erfaring med disse? Har Mercruiser og Omc noe til felles? Har hatt Omc fra midten av 70-tallet tidligere, og har dårlig erfaring med den typen. Elektrisk giring = møkk Redigert 18.Juli.2009 av thomas2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 18.Juli.2009 Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Det eneste de har felles er motorblokka. Da OMC gikk over ende innbiller jeg meg at Volvo Penta tok over drevdelen og videreutviklet dette til SX drev. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Mjøsape Svart 18.Juli.2009 Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Har selv et OMC cobra drev fra 1986, fungerer fint og lettvin m. tanke på service/rep. Drevet er koblet på en GM 350 maskin. Disse drevene begynner allikevel å bli gamle, du kan vel få hva som helst....bare driten eller noe som fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.