Jump to content

Spesiell t-skjorte ;-))


M/S Bastard

Recommended Posts

Setter inn bilde imorgen, har ikke mere batteri på kameraet nå :smiley:

Men det har jeg. Se vedlagte bilde av hva som lå i postkassen da vi kom hjem etter å ha

vært ute med båten fra torsdag til idag.

 

Jeg er stolt som en hane! :smiley::seeya: Tusen takk!  :seeya:

 

Bilde

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Og visst er det vel stas, men giverne røper seg vel etterhvert :smiley:

Før jeg fikk min T-skjorte fikk jeg en "mystisk" telefon fra Gunnar (Amorosa) der han ville ha

bekreftet postadressen min. Og så humret han om pakke og å kikke i postkassen. . .

 

Så vi bør vel begge begynne med å sende en takk nedover mot Hvaler!  :yesnod:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Før jeg fikk min T-skjorte fikk jeg en "mystisk" telefon fra Gunnar (Amorosa) der han ville ha

bekreftet postadressen min. Og så humret han om pakke og å kikke i postkassen. . .

 

Så vi bør vel begge begynne med å sende en takk nedover mot Hvaler!  :yesnod:

 

Lars H.

Jeg fikk også en mystisk telefon fra en kar som humret litt i røret :lol:

Ville være anonym sa´n men jeg måtte bekrefte navn og adresse og fikk så beskjed om at det ville komme noe i posten.

 

Artig er det, og sender herved en takk Østover. :smiley:

Blir vel mere  :flag: når båten skal trutne :flag: (brenner tampen?)

Link to post
Share on other sites

:blush:

Gratulerer og velfortjent til dere alle tre!! Samt honnør til giveren! Det er alltid gledelig å lese postingene fra dere, både underholdning og lærdom om mangt og meget.

(Nå er både vimpler og T-skjorter på plass for Gygra med mannskap også.)

Håper dere holder koken videre framover og ønsker dere en riktig fortreffelig båtsommer!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Huff går visst glipp av mye når man er på ferie, men man får også med seg mye annet :rolleyes:. Takk takk Amorosa og evt andre. Min kone fikk også en anonym telefon av en hyggelig mann. så kom skjorten.. som sagt tusen takk.. :confused:

 

Mvh

 

Pjolter

http://www.minebilder.no/show_image_stream...2&dx=527&dy=245

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...