Jump to content

Spesiell t-skjorte ;-))

M/S Bastard

Recommended Posts

Setter inn bilde imorgen, har ikke mere batteri på kameraet nå :smiley:

Men det har jeg. Se vedlagte bilde av hva som lå i postkassen da vi kom hjem etter å ha

vært ute med båten fra torsdag til idag.

Jeg er stolt som en hane! :smiley::seeya: Tusen takk!  :seeya:

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Og visst er det vel stas, men giverne røper seg vel etterhvert :smiley:

Før jeg fikk min T-skjorte fikk jeg en "mystisk" telefon fra Gunnar (Amorosa) der han ville ha

bekreftet postadressen min. Og så humret han om pakke og å kikke i postkassen. . .

Så vi bør vel begge begynne med å sende en takk nedover mot Hvaler!  :yesnod:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Før jeg fikk min T-skjorte fikk jeg en "mystisk" telefon fra Gunnar (Amorosa) der han ville ha

bekreftet postadressen min. Og så humret han om pakke og å kikke i postkassen. . .

Så vi bør vel begge begynne med å sende en takk nedover mot Hvaler!  :yesnod:

Lars H.

Jeg fikk også en mystisk telefon fra en kar som humret litt i røret :lol:

Ville være anonym sa´n men jeg måtte bekrefte navn og adresse og fikk så beskjed om at det ville komme noe i posten.

Artig er det, og sender herved en takk Østover. :smiley:

Blir vel mere  :flag: når båten skal trutne :flag: (brenner tampen?)

:blush:

Gratulerer og velfortjent til dere alle tre!! Samt honnør til giveren! Det er alltid gledelig å lese postingene fra dere, både underholdning og lærdom om mangt og meget.

(Nå er både vimpler og T-skjorter på plass for Gygra med mannskap også.)

Håper dere holder koken videre framover og ønsker dere en riktig fortreffelig båtsommer!

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Huff går visst glipp av mye når man er på ferie, men man får også med seg mye annet :rolleyes:. Takk takk Amorosa og evt andre. Min kone fikk også en anonym telefon av en hyggelig mann. så kom skjorten.. som sagt tusen takk.. :confused:

Mvh

Pjolter

http://www.minebilder.no/show_image_stream...2&dx=527&dy=245

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...