Jump to content

gp i arendal? kommer ingenting på tv?


ola dunk

Recommended Posts

Tror nok interessen blant folk er for liten til at det er noe å bruke TVtid på , det er mange typer sport som har interesse fra et begrenset publikum i Norge som sklir rett forbi TVkameraene , det er tilogmed verdensmestere som ingen har hørt om.

 

Når var det sist golf,kroppsbygging,fitness,bowling,luftsport,styrkeløft,dragracing eller seiling på Norsk TV ? , tipper det var dengangen det skjedde en ulykke i sporten eller noe annet utenomsportslig.

Men å se 20personer løpe rundt på gresset etter en ball det bruker de time etter time hver uke på å vise. HURRA :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

De hadde fra racet på tv før hvertfall, ikke lange innslag, men det var hvertfall noe. pga drittvær ble racet avlyst for i dag, men tror de satser på kjøring i morra... det er meldt bedre vær å da.

 

For min del gidder jeg ikke bry meg med og reise for og se... det er langt fra det samme som det var når de kjørte rundt tromøya, det var da det var bra race, og da var det mer en folkefest her å, nå er det bare penger som styrer hele greia, man får ikke engang gå en runde i byen uten å måtte betale... blir for dumt spør du meg, hehe. Så da er det godt man har tv og øl hjemme:)

Link to post
Share on other sites

Ja, slikt kan man jo ta seg råd til når utgiftene ikke holder tritt med inntektene, ref. Aftenbladet etter et famøst båtrace her i Stavanger i juni, hvor det gikk skikkelig ille. Kun for spesielt interesserte med et himla og kostbart apparat i sving.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

bortsett fra at HÅP vil tie slikt ihjel så tror jeg det er mye interresse for slike stevner. synd det ble avlyst. samme med slikt som pokerrun... få dette fram... ikke bare sær gamle gubber på båtplassen som syns alle er rare.... liker vi sjøen så liker vi vel organiserte arangementer? eller er det feil av meg å tro? isåfall få bort de j**la syklistene i gata som ikke har lys og ikke refleks osv osv

Link to post
Share on other sites

Det ble kjørt i dag, hørte på radion noe, både pole position, den vant en av Victory båtene, racet vet jeg ikke... Jeg stakk oppi landet og fikk satt ut båten min der i stede... det er like greit og flykte fra byen når østlendingene har invadert byen :P hehe... (no affence!)

Link to post
Share on other sites

Det var en rå opplevelse å ligge 50 m fra banen hvor de kjørte hastighetsrekordforsøk fredag. Vannvittige hastigheter og vannvittig feeeet lyd. Ungene frydet seg, tilogmed mor var litt med på at dette var gøy. desverre regnet det bort lørdag, men idag dro de igang. Elendig oppførsel av Politibåten som lå ved Tromøybrua, men vi kom oss på plass og så knivingen til Fasser og 1 Victory båt. Dessverre gikk det galt med en propell for den norske båten, for etter propelklbytte kjørte de meget bra.

Kjempeopplevelse og skikkelig artig.

 

mvh

Bavaria32SPORT

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...