Jump to content

Yamaha 20hk 96 modell to takter piper med motorduren.


JonasBårdsen

Recommended Posts

Har en Yamaha 20hk 96 modell. Når jeg har gass på hører jeg en slags piping som går i lag med motorduren. Om jeg skrur farten ned raskt hører jeg den litt før den forsvinner sammen med motoren. Har fått ny propell nå, pipingen kom da jeg fikk den første propellen som var fullstendig feil. Med den nye propellen er pipingen nesten vekk, husker faktiskk ikkke å ha hørt den i det siste, men det får vi se i morra!

Link to post
Share on other sites

Sjekk om det er noe i båten som vibrerer , hender det oppstår lignende lyder hos meg. Kan f.eks være en luke/hengsel/lås til f.eks tankrommet. Prøv evt å kjøre uten motordeksel, for å prøve å høre om det kommer fra motoren....

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...