Jump to content

Pussearm som passer til TMC pussemotor


Zach

Recommended Posts

Jeg har installert 3 stk nye pussemotorer av type TMC og pussearmer av denne typen. Pussearmene (alle) var svært trange å få på akslingen. Måtte bruke hammer(!), og fikk de ca halveis ned på akslingen, da turte jeg ikke banke mere. Jeg ser at de sitter litt skjevt på akslingen, og mulig det var problemet i utgangspunktet. Litt rart at det ble problem med alle. Det funker imidlertid, men er litt redd for at de kan hoppe av akslingen. Noe som vet om det finnes andre typer pussearmer som er enklere å få på - og av! F.eks. med låsskruv el.l. Disse armene er ikke enkle å få av heller, når den tid kommer.

Link to post
Share on other sites

Ser ut som de armene jeg kjøpte på SeaSea. De passet mine 30 år gamle pussemotorer og var helt lik de gamle. Det fulgte med ekstra skruehoder av nøytaktig samme typen til toppen av motorakslingen også. Pusserbladene kjøpte jeg på Biltema. De passet fint til armene. Det fulgte med forskjellige festebraketter der også.

Redigert av Hank (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...