Jump to content

gode sjøbåtar på 15-17 fot


fjordÅl

Recommended Posts

har leikt litt med tanken på å bytte ut min eksepsjonelt gode sjøbåt skibsplast sportsmann med ein som faktisk greier å kjøre i bølger. kva båtmerker er det som produserer/har produsert båtar med gode sjøeigenskapar i prisklassen 30- 40 000 kr med motor (40hk++) og evt motorar eg bør styre unna. desse er nok 80-90mod.

Redigert av fjordÅl (see edit history)

båt er båt

Link to post
Share on other sites

Tja, Musling/Wesling 430 og Wesling 16 er jo 2 båter med dyp v-bunn. Men da må du nok litt opp i pris for å finne fine eksemplarer.

 

Hva slags båttype tenker du først og fremst på, noe lignende som skibsplasten med vindskjerm/seter/benk bak?

 

Husker godt den sommeren bestekameraten min hadde en 14 sportmann m/60hk. Tror vi gikk konstant med vondt i ryggen hele sommern :smiley: Men var jo morsomt de dagene den var flatt hav da...

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...