Jump to content

Jeløy Båt og Motor


KnutH

Recommended Posts

Ser at det klages på et båt/motorverksted lenger ned her, og vil heller snu diskusjonen til noe positivt jeg har opplevd. Jeløy Båt og Motor kan på det sterkeste anbefales til beoere i østlandsregionen (alle andre og forsåvidt, men avstander og sånt....)! Makan til serivce hos de gutta skal du lete lenge etter ! Jeg hadde en enkel jobb (muligens) til dem, men når jeg spurte og gravde om andre ting, var det ikke måte på hvor de lette og undersøkte for meg. 1000 takk for glimrende service.

Knut, som ikke er ansatt eller på noen måte har noen annen  forbindelse til dem.

:crazy:

Link to post
Share on other sites

Hei KnutH! Denne kunne, med fordel, vært postet i https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1052332765 - ros hvor det hører til........ :yesnod:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Det er blitt så mange tråder etter hvert at for oss som ikke har vært med siden starten er det ikke lett å finne en gammel tråd å henge seg på. Men med den takhøyden vi har her på Baatplassen.no så regner jeg med at nye tråder aksepteres av oss "nye".


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...