Jump to content

Skibsplast 660 og Toalett


vickers

Recommended Posts

Hei!

Jeg er nettopp blitt eier av en Skibsplast 660 2003-mod med selected og komfort pakke. Sistnevnte innebærer at det er sjøtoalett med tank i båten. I den forbindelse har jeg et ekte "dritt"-spørsmål. Hvordan fungerer denne toaletten? Jeg skjønner at man skal pumpe i håndtaket vedsiden av toalettet etter at man har gjort sitt fornødne, men hvordan tømmer man tanken? Hvordan ser man når den er full?

 

Takker for alle innspill.

Link to post
Share on other sites

Hei! under(der som du har bena) benken i kabin på styrbord side er det ett deksel som du åpner,der er det en manuell pumpe lik den lense pumpa du har i motor rommet,det eneste du må se å finne er handtaket(røret) som du skal pumpe med,det ligger sikkert løst i kabinen ett sted. Hvordan du ser om det er fullt vet jeg ikke,men jeg lenser med jevne mellomrom og har en skvett med sanitær veske i toaletten etter hver gang den blir brukt.

Link to post
Share on other sites

Dumme meg. Det stod fulle instruksjoner under lokket "benken" over toalettet. Det står en tre-veis ventil ved siden av tolattet. Her kan man velge om man skal tømme til tank, tømme til sjø eller tømme selve tanken. Dette ser ut til å være enklere en jeg trodde.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...