Seamann Startet 20.Juli.2009 Del på Facebook Startet 20.Juli.2009 Får inn en alarm på min VP Kad32 når jeg går på tommgang når motorene er varme. Det er glødelyset som blinker sammen med alarmen. Hva kan være galt? Har sjekket kjølevesken, skiftet impellere og strammet dynamoreimen, kommer fortsatt inn. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.Juli.2009 Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 (redigert) Den motoren har ikke gløding. Lukter mer lading. Hvilket symbol er det? mvh Bavaria32sport med 2 KAD32 i kjelleren Redigert 20.Juli.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Fjord24 Svart 20.Juli.2009 Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Sjekk også remma mellom veiv og vannpumpe (om det er likt som på KAD43). Jeg merket det på at kompressor slo inn for sent og hadde litt blinking i lade lampe på tomgang og fikk ett pip når jeg slakket av. Sitér dette innlegget Link to post
Seamann Svart 20.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Er det ikke gløding???? Eg "gløder" motorene hver gang eg starter dei når de er kalde trudde eg. Det er det lyset som ligger lengst til høyre på panelet og det indikerer temp på kjølevannet i følge manualen.. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.Juli.2009 Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Har du 3 eller 4 lamper som lyser? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Seamann Svart 20.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Når eg skrur på tenningen er det 3 lamper som lyser, Det er lengst til venstre temp på kjølevannet, oljetrykket og lading. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.Juli.2009 Del på Facebook Svart 20.Juli.2009 Hoppsann, der ble det motsigelser såvidt jeg kunne se? Hvilken lampe lyser, høyre eller venstre? Hvis den høyre=lading, venstre=temp såfremt vi har samme display. jeg forsøkte å ta et mobilbilde i mørket, men det ble ikke noe av :-) Hvis venstre lyser og det hyler, men temp er ok aner ejg ikke bortsett fra at sensoern kan være skrudd.... Eneste feilen jeg vet disse motorene kan ha, er den pluggen nede ved motorens elboks. Skrues ut, rengjøres og skrues sammen igjen. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Seamann Svart 21.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2009 Det er den til venstre , temp på kjølevann som lyser når alarmen går..... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Beklager, da kan jeg ikke bidra :-( Sorry. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Beklager, da kan jeg ikke bidra :-( Sorry. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.