Jump to content

Kjøpe båt deler Ebay


skipper i glomma

Recommended Posts

Sjekket mine eksos bend og manifoilder til min OMC. På grunn av at enne siden var en del varmere en på andre siden. skrudde av og fant veldig mye rust. har gjort dem reine nå. Men tør ikke og sattse flere sesonger på dette. Sjekket priser i Norge. ser ut som dem havner på ca 11000kr. fikk kjøpt komplett sett på Ebay for 3800Nkr med frakt + moms. Er jo en del og spare viss man kan vente i en uke. Eller som meg tar dette til Høsten.

Har kjøpy mye til min Motorsykkel og før på Ebay. Bruker man paypal er det ingen fare.Vært og sjekke

Link to post
Share on other sites

ja jeg kjøpte også et canon digitalt speilreflekskamera og fikk med så mye linser og utstyr at jeg ikke vet hva jeg skal bruke alt til, likevel ble det en bedre pris enn for bare kameraet uten linse her hjemme.


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Kjøpte selv eksos manifoiler og risere fra statene til min motor (aq240) . sparte mye penger på dette. fikk i tilleg high performance eksos :cheers:

 

Leveringstiden husker jeg ikke, men tok ikke så fryktelig lang tid.

 

Ble noen kroner i frakt da dette ble en total vekt på rundt 60kg tror jeg.

 

tror jeg ende opp på rundt 4000,-NOK ferdig tollet og momset med frakt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...