ThomasG Startet 21.Juni.2004 Del på Facebook Startet 21.Juni.2004 Heisann! Et lite problem.. Skulle gjerne hatt et nytt kuleledd til en eldre teleflex styring. Har vært innom et par båtsjapper, Seasea og en annen, men har fått til svar at den ikke kan skaffes lenger. Så da tenkte jeg at det sikkert er noen her som kan ha noen ideer. Om jeg ikke husker feil er det ca 12mm hylse på den gamle og på de nye systemene er det ca 10mm, men det er kanskje tomme-mål? Den jeg har ser ihvertfall slik ut: http://home.c2i.net/thomasg/Teleflex-kuleledd.jpg Ikke særlig pen med andre ord.. Ideer om hvor en slik som passer kan finnes? Skulle helst unngått å sveise og mekke til noe. Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 22.Juni.2004 Del på Facebook Svart 22.Juni.2004 Du kan jo ev sjekke hos importøren av Teleflex, om de har på lager eller kan skaffe. TELMO CONTROL AS Postboks 2906 Tøyen, 0608 Oslo Telefon: 22 67 23 60 Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 22.Juni.2004 Del på Facebook Svart 22.Juni.2004 Watski har også denne. Finn en butikk som har Watski utstyr i nærheten av deg og du kan få den bestilt hvis butikken ikke har den på lager. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Ela II Svart 22.Juni.2004 Del på Facebook Svart 22.Juni.2004 Etter bildet, synes jeg det ser ut som du kan bytte til et vanlig stanghode. Det er i så fall lett å få tak i hos en SKF forhandler. J-S Sitér dette innlegget Link to post
ThomasG Svart 22.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2004 Takker for svar! Har fått tak i hos Båt og Fritid i Drammen etter å ha spurt Telmo. Var først hos Bakken Motor, de har Watski, men de hadde feil dimensjon og påstod samtidig at det ikke gikk an å få tak i den større dimensjonen lenger... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.