Joda2 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Er det noen som har tegninger til krybbe eller opplagsbukker til Jodatur 24? Vet jeg er tidlig ute, men om det skal lages er det greit å ha litt god tid på det istedet for at det skal gjøres i siste liten når kranbilen er på plass... Hvis det er noen som sitter med noe brukendes, eller kjenner til noen som har det kan jeg være iteressert i det også. Quote Link to post
Retox_93 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Legg 2 paller bak og 1 foran. Deretter stabilisere den med noen stokker på ver sin side. Så kan du lage en krybbe ved hjelp av pallene bak. sån har jeg gjort det i alle fall og det funker bra. kan legge inn et bilde vis du trenger. Quote Link to post
sveinh04 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Søk litt på forumet så tror jeg du finner mange forslag..... Quote Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
Joda2 Posted July 22, 2009 Author Share Posted July 22, 2009 Retox: Har du bilde av det hadde det vært topp! Sveinh: Har søkt en del, men ligger ikke noe konkret til Joda24 her, derfor jeg skrev innlegget ;) Quote Link to post
Hafrsfjord Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 (edited) Vet ikke hvilken skrogform Jodatur 24 har, men jeg har detaljbilder og "deleliste" med nødvendige mål til en opplagskrybbe til Fevik 715 - snekke form ( 23 ' ). Denne krybba kan reguleres slik at den kan tilpasses flere båttyper. Interresert? Send meg en IM med e-postadresse så sender jeg "oppskrifta". Mvh. Hafrsfjord Edited July 22, 2009 by Hafrsfjord (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts