Jens Henrik Startet 21.Juli.2009 Del på Facebook Startet 21.Juli.2009 Hei, jeg har en Yamaha 9,9 (15) v-max med orginal propell... går det ann å sette på en propell som gjør at den går raskere? Båten min er 12' og er en rib. den går i ca. 24 - 25 knop i max fart med 1 pers ombord... :P Noen forslag? Jeg er ikke kjent med propeller, det eneste jeg kan si om propellen er at det er orginal propellen til motoren :) Sitér dette innlegget 14 År Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr - Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-) Link to post
Jens Henrik Svart 21.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2009 0 svar på 1 dag :( Sitér dette innlegget 14 År Arimar 360 Custom Targa m/ 9,9 (15) hk yamaha v-max jr - Vest i båt er alltid like kjekt å ha! ;-) Link to post
Sea Oasis Svart 21.Juli.2009 Del på Facebook Svart 21.Juli.2009 bruk orginalproppellen du , den er beregnet for 15 hk og vil nok fungere best på 12 fot rib Har du 3 personer i båten . blir proppellen i største laget. Ingen ting å hente på å skifte proppell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.