freeforc Startet 22.Juli.2009 Del på Facebook Startet 22.Juli.2009 Er dette riktig monteringshøyde. Synes den drar vel mye luft i propellen når jeg svinger i litt fart (25kn +) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Ikke noen uvanlig monteringshøyde du viser til. Du kan jo senke den ett hull for å unngå luft i propellen ved krappe svinger. Valg av propeller har også stor betydning. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 . Hvis dul lurer på hva jeg mener med "ett hakk lenger ned, så betyr det på min motor ca 10 cm. Er det virkelig så mye som 10 cm mellom hvert "hakk" hull på din motor. Syntes det hørtes litt mye ut. På nyere motorer er det ca: 2 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Hvis den kaviterer med den høyden der så ville eg absolutt vurdert stålpropell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.