Grand Banks jr Startet 22.Juli.2009 Del på Facebook Startet 22.Juli.2009 Sorry, med all diskusjon om vikeplikt, forkjørsrett, påkjørselsplikt og slikt mellom unyttige og nyttige fartøy, så må jeg jo bare vise denne videoen. Her har man alt: Raske og trege unyttige motorbåter Trege og raske seilbåter et "nyttefartøy" * og i alle fall ett nyttefartøy ** * Vet ikke om en brannbåt som spyler sjøvann som velkomsthilsen karakteriseres som nyttig ** Vet forresten ikke hvor nyttig det er med cruiseskip heller. Men det tar vi ikke opp til diskusjon nå - tror jeg... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
motorbåd Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Sætter sagerne i perspektiv. Normalt er jeg imod særregler, men norsk regel 44 kunne have god anvendelse her. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 22.Juli.2009 Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Får ikke opp noen video her jeg Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2009 Ok, da er det kanskje noe med nettleseren din da? (Vises bra her) Her er direktelinken: For øvrig ser man litt hvor stor plass skipet bruker på å endre kurs... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.