BårdK Startet 23.Juli.2009 Del på Facebook Startet 23.Juli.2009 Mine gelbatterier synger nå på siste verset med sine 9 år, og i dag var jeg innom Huseklepp i Tønsberg og kjøpte 4 stk. 110 Amp. gelbatterier av merke Haze til kr. 1300 pr. stk. I den sammenheng trenger jeg å vite hvor jeg skal gjøre av mine gamle. Har f.eks. de som selger batterier noen forpliktelse til å ta i mot. Ligger nå gjestehavna i Tønsberg og batteriene er jo ikke akkurat lette å bære.. Stusser forøvrig over prisen til Huseklepp. Når jeg sjekket div. gel- eller AGM fant jeg priser fra 2500 til 4300. Har jeg gjort et kupp, har jeg kjøpt dårlige batterier, eller var jeg dårlig til å søke etter priser? Sitér dette innlegget Link to post
Sneila Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Syntes dette høres billig ut. Mener de som selger har plikt til å ta i mot gamle batterier. Er jo også mulig gjestehavna har en ordning for slikt? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Kunne sikkert ha levert de hos Huseklepp, men vi var på vei gjennom kanalbroen. Dessuten vil jeg ha litt fred og ro når jeg bytter til de nye. Kan høre i gjestehavna. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Hvis det er en bensinstasjon, bilforhandler eller andre som selger batterier i nærheten er de pliktig til å ta imot de brukte. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
M/S AIOLOS Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Alle som selger batterier har en soleklar plikt til også å ta imot gamle batterier, det være seg vanlige eller gelebatterier. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 ... og hvis de påberoper seg å kun ta imot gamle batterier i forbindelse med salg av nye, så kan du jo be om å få det skriftlig. Det pleier å hjelpe Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
BårdK Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Strålende, takk til alle. Da har jeg fått det svaret jeg håpet på. Skal huske det med å få det skriftlig. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 Lever de på Texaco på nedregate i Tønsberg. Der er det en gjenvinningsstasjon. Leverte mine 4 vraka batterier der :-) mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.