jaoeygar Startet 23.Juli.2009 Del på Facebook Startet 23.Juli.2009 Er det neon som har erfaring med å kjøpe påhengsmotor på nettet hos disse? Hva med garantier etc Sitér dette innlegget Jan Link to post
68 GT Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Jeg hadde gått for Bakken! Kort sagt: et solid firma Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
beauty of aqua Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 kjøpte motoren som stod på bellaen som jeg solgte for noen mnd siden hos triex. da jeg kom til bergen viste det seg at tiltmotoren var defekt. ny tiltmotor ble sendt med posten pronto!positivt inntrykk! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
chagall Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Hei, kjenner ikke Triex, men Bakken Motor kan absolutt anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.