BårdK Startet 24.Juli.2009 Del på Facebook Startet 24.Juli.2009 Har to ganger i sommer opplevd plutselige svingninger i turtall på instrumentet (fra 3300 til 2900) uten at jeg kan høre det på motoren. Hvis jeg hadde problemer med dieseltilførselen ville jeg vel hørt det på motoren, hører jo godt når jeg går fra f.eks. 3100 til 3200? Kan ikke huske å ha opplevd det "nede", bare på FB. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Dette må være instrument feil! Turtallsendring på 300 prm hører du, garantert! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ksnes Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 Noe elektrisk som forstyrrer? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 viftereima som slurer? regner med TT er koblet til W på dynamoen? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Juli.2009 Del på Facebook Svart 24.Juli.2009 På min 6 LP står det en pick-up på svinghjulshuset..... Har ikke sett noen slike variasjoner på den. Mulig det går å justere avstanden til svinghjulet? På min båt med drev er den veldig vanskelig å komme til. Står på styrbord side under kjølevannslange. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.