BårdK Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Har to ganger i sommer opplevd plutselige svingninger i turtall på instrumentet (fra 3300 til 2900) uten at jeg kan høre det på motoren. Hvis jeg hadde problemer med dieseltilførselen ville jeg vel hørt det på motoren, hører jo godt når jeg går fra f.eks. 3100 til 3200? Kan ikke huske å ha opplevd det "nede", bare på FB. Quote Link to post
index Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Dette må være instrument feil! Turtallsendring på 300 prm hører du, garantert! Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ksnes Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Noe elektrisk som forstyrrer? Quote Link to post
jensemann2 Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 viftereima som slurer? regner med TT er koblet til W på dynamoen? Quote Link to post
alidal Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 På min 6 LP står det en pick-up på svinghjulshuset..... Har ikke sett noen slike variasjoner på den. Mulig det går å justere avstanden til svinghjulet? På min båt med drev er den veldig vanskelig å komme til. Står på styrbord side under kjølevannslange. Quote Link to post
Recommended Posts