mortorp Startet 25.Juli.2009 Del på Facebook Startet 25.Juli.2009 (redigert) Hei Er det vanskelig å bytte gir kabel på en Draco 18 ST med Volvo Penta AQ145 motor? Har ikke fått sjekket 100 % om det er kabelen eller kontroll boksen som har låst seg? (Får ikke satt giret i fri, giret har låst seg i fremover) Hvor får man kjøpt gir kabel som passer på original kontrollboks på en gammel Draco? Morten Redigert 25.Juli.2009 av mortorp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjetika Svart 25.Juli.2009 Del på Facebook Svart 25.Juli.2009 kanskje du finner noe her, eller så kan vel de fleste Volvo forhandlere skaffe deg dette. Hos meg er det kontrollboksen som er noe løs (innfestingen på innsiden). Den sitter ikke fast, som hos deg, men den "knepper" litt og jeg frykter den skal sette seg fast snart. (skal forsøke å fikse det i helgen eller begynnelsen av neste uke!) Jeg ville vel kontrollert dette først! Sitér dette innlegget Link to post
mortorp Svart 28.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2009 Det var konrollboksen son gjorde at jeg ikke fikk den i fri. Etter en litrn overhaling og smøring er den i orden. Sitér dette innlegget Link to post
kjetika Svart 28.Juli.2009 Del på Facebook Svart 28.Juli.2009 Veldig bra. Fortsatt god sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.