Brodern Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 (edited) Har brukt båten ganske mye de siste 5 ukene. Tatt mye bilder og mye film. Alt har fungert perfekt bortsett fra et feste til kalsjestanga som løsnet og en skrue til samme stang som slapp fra båten (slurv fra produsent ?) Filmen er av type rompe da det egentlig ikke var planlagt noe særlig, og man ser egentlig ikke så mye heller. Bruker alltid GPS og kompass om natten + sakte fart. Men koser meg masse når det er mørk. Det gir en helt annen følelse enn på dagen. Hvordan setter man inn linken slik at filmen dukker opp i innlegget ?? Edited July 25, 2009 by Brodern (see edit history) Quote Føkk deg... Link to post
SveinHa Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 Trykk på "Flere BBkoder", velg YouTube og sett inn kun koden til filmen. Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Brodern Posted July 25, 2009 Author Share Posted July 25, 2009 (edited) Oh, det var så enkelt ja Får prøve med en snutt fra Nidelven min også da :) Edited July 25, 2009 by Brodern (see edit history) Quote Føkk deg... Link to post
Recommended Posts