Intruder Startet 23.Juni.2004 Del på Facebook Startet 23.Juni.2004 Tenkte at jeg ville komme med et tips om pussing av plexiglass!!!! Ser mange båter der plexiglass er benyttet og har selv hatt det som vindskjerm. Disse blir ofte slitt (hvite og stripete) Løsningen er Autosol Det er bare å kjøre på med pussing og resultatet blir meget bra!!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Glastron Svart 23.Juni.2004 Del på Facebook Svart 23.Juni.2004 Har også prøvd autosol på ett begrenset område. Virket helt fint hoss meg også. Kan anbefales til mye rart. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 23.Juni.2004 Del på Facebook Svart 23.Juni.2004 Har ingen erfaring med plexigass selv, men har nylig fått det nå. Et gammelt tips som jeg sitter med er tannkrem. Noen som har erfaring? Takker for tipset, prøver autosol. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Juni.2004 Del på Facebook Svart 23.Juni.2004 Noen som har erfaring?Ok, dersom det bare er snakk om mikroskopiske riper. Står også noe om dette her: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1046790864 Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 24.Juni.2004 Del på Facebook Svart 24.Juni.2004 Har ikke plexiglass men på "vinduene" på kalesja bruker jeg båtpolish og det gir bra resultat. Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
virgovoyager Svart 24.Juni.2004 Del på Facebook Svart 24.Juni.2004 noen som har prøvd dette på lexan? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.