Indy Startet 27.Juli.2009 Del på Facebook Startet 27.Juli.2009 Vet noen høyden over vindskjerm/bøyle (det som er høyest) på Nidelv 26? Har båtplass på innsiden av en lav bru. Har Nidelv 24 i dag, ønsker oss større båt og helst Nidelv 26, men dersom den er mye høyere enn 24'en går det ikke med nåværende båtplass... Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Hei Høyden fra vannlinje til toppen på bøylen, er oppgitt til 2,07m. Du har jo lanternemast over der igjen, men den går sikkert an å lage en patent på å legge ned. Er bare festet med to bolter på et beslag. Mvh Kenneth.N Nidelv 26 Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Grand Banks jr Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Har en Nidelv 26 rett i nærheten av min 24. Kan sjekke om jeg kan måle differansen. :-) Må ned uansett for å sjekke motor... ;-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.