Jump to content

Kobling bensinslange/bensintank (Suzuki?)


stisor

Recommended Posts

Hei.

 

Har 2 bensintanker til påhengsmotor, men bare en slange...

Har derfor gått til innkjøp av ny bensinslange, men har problemer med å finne rett kobling til bensintanken (kobling til motor var ikke noe problem å finne).  Begge tankene har samme type kopling, så tenkte at dette var noe standard greier, men den gang ei.

 

Ene tanken er merket Suzuki, så prøvde en kopling for Suzuki motor (den for motoren tror jeg), men den er litt for liten.

Spørsmålet er om noen med Suzuki motor/tank vet om kopling til tank er noe større enn den til motoren. Eventuelt om noen vet om noen vet hvor en kan få tak i samme type kopling som suzuki, bare litt større?

 

 

(PS: Ble litt vanskelig å forklare dette, håper Dere forsto hva jeg mener :) )

Link to post
Share on other sites

Har du sjekket biltema, maritim osv. Disse har helt sikkert riktige koblinger.

Holder til i Haugesund, så har dessverre ikke tilgang til Biltema (enda..) eller maritim(?).

 

Kunne muligens bestilt på nettet, men vil først ha bekreftelse på hvilken kobling jeg trenger (f.eks om den til suzuki-tank er noe større enn den til motor).

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...