Jump to content

Engbo ankervinsj begynte å brenne


LykkelitenIV

Recommended Posts

Etter å ha lest denne tråden, føler jeg et behov for å kople inn ekstra sikringer i min Engbo winch! Men det hadde vært greit å få et koplingsskjema fra Engbo, med anvisning om hvor evt sikringer bør monteres. Har noen her en adresse til Engbo, evt. Engbos repr i norge, slik at et slikt skjema kan etterspørres :fishing: .

Det vil jo være en gyllen anledning for Engbo til å bedre litt på sit renome!

 

Servicen fra Engbo var helt enestående. Hvis du kontakter de, så sender de garantert skjema til deg.....

Men plukker du av lokket på vinchen så ser du hvor den skal sitte....(Der de tynne styrestrømsledningene er koblet innpå hovedstrømen)

Har konvertert, Bavaria 39 cruiser.

Link to post
Share on other sites

Hei !

Opplevde noe av det samme nå i helgen.Var på vei ut og oppdaget at ankeret hang noe ned i vannet, og det viste seg at det hang i sikkerhetstauet jeg har på ankeret.Ankertauet var brent av og det brant fremdeles i trekkskivene.Etter to bøtter vann ble brannen slukket.Dette er også en Engbo vinsj og det ser ut til at det er kabelen til eller endestopperen som er problemet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...