Jump to content

Giver for tankmåler virker ikke

Bisse

Recommended Posts

For noen dager siden sluttet bensinmåleren å virke. Jeg sjekket all kabling som viste seg å være i orden. Da jeg skrudde løs giveren fra tanken og tok den opp var det bare "stanga", og en rød "kork" med hull lå og fløt i tanken. Jeg greide å få fisket opp "korken", og tredde den på stanga. Før jeg dyttet giveren ned i tanken igjen forsøkte jeg å dra "korken" opp og ned langs stangen, men ingen ting skjedde på instrumentet. Jeg dyttet giveren ned i tanken igjen, men instrumentet reagerer ikke. Jeg mistenker at den rød korken skal sikres så den ikke sklir av stangen, det så ut som det var et gjenget hull i bunnen på "stanga", men altså ingen skrue som skal hindre "korken" fra å skli av stanga. Spørsmål: Har det som holder korken ramlet av og ligger i bunnen på tanken min? Noen som har noen ide? Instrumentet er faria.

Mvh

Ole-Martin, Halden

Ole-Martin Nilsson, Halden.

Det er det, her er det bare å fyre løs med alle salgs problemer man har med båt, motor og utstyr. Nesten garantert at noen har vært borti det. Mye kan søkes opp og mye ligger i dokumentarkivet her. Finner du ikke det du letter etter er det bare å spørre på åpent forum. Tråder kan gå litt varme inni mellom, men man velger selv hva man vil delta i. Flott forum med mye aktivitet.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...