Bisse Startet 27.Juli.2009 Del på Facebook Startet 27.Juli.2009 For noen dager siden sluttet bensinmåleren å virke. Jeg sjekket all kabling som viste seg å være i orden. Da jeg skrudde løs giveren fra tanken og tok den opp var det bare "stanga", og en rød "kork" med hull lå og fløt i tanken. Jeg greide å få fisket opp "korken", og tredde den på stanga. Før jeg dyttet giveren ned i tanken igjen forsøkte jeg å dra "korken" opp og ned langs stangen, men ingen ting skjedde på instrumentet. Jeg dyttet giveren ned i tanken igjen, men instrumentet reagerer ikke. Jeg mistenker at den rød korken skal sikres så den ikke sklir av stangen, det så ut som det var et gjenget hull i bunnen på "stanga", men altså ingen skrue som skal hindre "korken" fra å skli av stanga. Spørsmål: Har det som holder korken ramlet av og ligger i bunnen på tanken min? Noen som har noen ide? Instrumentet er faria. Mvh Ole-Martin, Halden Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Polarn Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Forsøk å snu korken. Det skal helt sikkert være noe på enden av stanga som hindrer korken i å falle av når du går tom for drivstoff. Ligger nok i tanken din et sted. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bisse Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Takk for kjapt svar, skulle instrumentet virket når jeg prøvde den på utsiden av tanken? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Polarn Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Ja, det skal fungere. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 (redigert) Velkommen til BP forresten Redigert 27.Juli.2009 av POLARN (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bisse Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Jo takk. Virker som et flott sted for å utveksle erfaringer. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Polarn Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Det er det, her er det bare å fyre løs med alle salgs problemer man har med båt, motor og utstyr. Nesten garantert at noen har vært borti det. Mye kan søkes opp og mye ligger i dokumentarkivet her. Finner du ikke det du letter etter er det bare å spørre på åpent forum. Tråder kan gå litt varme inni mellom, men man velger selv hva man vil delta i. Flott forum med mye aktivitet. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.