SeaMaster175 Startet 24.Juni.2004 Del på Facebook Startet 24.Juni.2004 Hei! Har lyst til å laste ned et program, slik at man kan ha et bilde av båten og så kan du gjøre om på formene, slik at du til slutt kan se hvordan det ca vil se ut til slutt. Er det noen som vet navn på noen slike programmer, som ikke er alt for vanskelige, og som jeg kan laste ned? mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 24.Juni.2004 Del på Facebook Svart 24.Juni.2004 Jeg har i mange år brukt PaintShop Pro. Koster littegranne penger, men ikke mer enn par oljefilter, 1 fender eller 2 og litt eikelist (99$ til vanlig 84$ idag). Ikke så hakkende galt å lære seg heller.. Du kan laste det ned og prøve gratis i 30 dager. Anbefales. www.jasc.com Hilsen Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SeaMaster175 Svart 24.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2004 Takk for svar! Jeg skal laste det ned nå å prøve det, så får jeg se om jeg er god nok til å lære det. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.