strawberry Startet 29.Juli.2009 Del på Facebook Startet 29.Juli.2009 (redigert) Hei! Har prøvd de "trixa" og "moves´a" som nært opptil hver ferie gir oss mengder av pir i Tønsbergskjærgården og rundt Stavern/Svenner! Hadde iår med røkovn for om mulig redde overskuddet vi ikke fikk spist, men den gang ei! Ikke et napp! Ikke et napp! Har dorget med makrellharpe og tyttebærhekle som alltid før har gitt storfangst! Hva skjer? Er det uflaks! Bad Omen? - eller hva er det som skjer? Miljøkrisa som slår inn? Trist for oss iallefall, en sommer uten stekt pir. Kan ikke huske sist det skjedde! Fortsatt von i hengjande snøre? Eller ikke? Fint hvis noen kan melde om annet enn SVART HAV! Mvh. Strawberry Redigert 29.Juli.2009 av strawberry (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Hansi Svart 30.Juli.2009 Del på Facebook Svart 30.Juli.2009 (redigert) De få gangene jeg har vært ute har jeg fått den makrellen jeg trenger. Bla ved Finnebåene vest for Nevlunghavn. Også innslag av småsei har det vært der. Redigert 30.Juli.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oddgul Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Hei ! Prøv nord for bolerne ,fra bolerne til slagen er det grunne, som kona og jeg tok 18 pir på en time før helga kvelden efter så tok jeg 10 stk på en halv time på makrelhekle.Så ut og prøv hilsen Odd Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Massevis her på sør-vestlandet. Dro opp en halv bøtte i går. (fisker ikke mer en vi kan klare å spise, og fryse fisk er det ikke). Sitér dette innlegget Link to post
Enes 44 Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Masse her også. Nordhordland / Vestlandet. Var ute en tur med barna i kveld, og vi fikk med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Har ikke fisket spesielt etter makrell nå i ferien da vi først og fremst jakter på seien (den store). Men i forrige uke kokte det i store silstimer (sil ikke sild) ute på bukta her rett foran brygga vår på Ytre Sunnmøre og vi kunne se at det var makrell som jaget silen. Min sønn og jeg samt yngstegutten til min søster tok 19 feite makrell med slukstang fra brygga vår i løpet av et drøyt kvarter de va livat ei stund Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Frøken Fryd Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Jeg tok den i går Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Den ene som var.. :P Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Masse her også. Nordhordland / Vestlandet.-- Hvor tar du den Ænes ? Har prøvd Feeiosen - Fensfjorden -Hoplandsosen osv osv - null makrell - Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.