flandorfer Startet 29.Juli.2009 Del på Facebook Startet 29.Juli.2009 Hei jeg er en gutt på 16 år og har kjøpt meg en gammel trebåt. Både motor og båt er i god stand. Men den lekker i taket og dollborda. Så jeg har lyst til å kle båten med glassfiber. Er dette vanskelig og hvordan gjøres det. Vil gjerne ha seriøse svar. Gjerne fra noen som har gjort det før Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 29.Juli.2009 Del på Facebook Svart 29.Juli.2009 Heisann du! Hør med "Sleipner 93" her på forumet! Han er like gammel som deg, og har bygget nytt overbygg på tresnekka hans som han har plastret... Lykke til! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
MagneO Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 http://www.boatdesigns.com/prodinfo.asp?number=12-437PDF Denne boken er riktig nok mye rettet inn mot epoxy og glassfiber. Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.