Lolli Startet 29.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2009 hei, eg har problem med lause ledningar i masta, etter gamle vindinstrument, som slår i masta ved sjøgang og tar nattesøvnen ombord, og er takknemleg for forslag til ordning av problemet, det er ikkje spor etter ledningane i mastetoppen, må eg legge ned masta for å få bukt med problemet? mvh lolli Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 29.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 Hvordan vet du at problemet er ledningene etter tidligere vindinstrument ? ar du forsøkt å trekke litt i ledningene ved mastefoten så de strammes opp litt Sitér dette innlegget Link to post
Lolli Svart 29.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 ja, har forsøkt det og skuldar å legge til at eg drog av, sleit, ein av ledningane i forbannelsen då den taut ut i opninga i masta for storseilfallet, etter det oppstod slamringa i masta Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 29.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 Noen tips her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=40843 Sitér dette innlegget Link to post
Lolli Svart 29.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 hei opus, takk for svar, i mitt tilfelle er det beste å få røska vekk skiten då eg har montert ein trådlaus nexus vindgivar, som fungerar heilt fint, har du gode råd i høve til det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.