Jump to content

Nybliven båteier

Sibbern

Recommended Posts

Endelig har jeg fått meg båt.

Også kommer spørsmålene.

Jeg har vist kjøpt med en ALTA BÅT. Noen som  kjenner til dette ? Det er en 17 fot og ca 1978 modell - day cruser

På denne sitter det en Evindrude 50 HK motor, fra 1995. Og til denne kunne jeg tenkt meg en bruker manual. Har funnet det i USA, på internett, MEN jeg betaler ikke 700,- for å den hjem.

Noen som har tips og hjelp til meg.

Ha en fortryllende dag på sjøen.

Gratulerer med ny båt!  :wink:

Har hørt navnet før, men kjenner desverre ikke til denne båten.

Vet at Euro Fritid i Bergen selger manualer til de fleste motorer, helt sikkert til din og. Men skjønner ikke helt hva du skal med det, hvis det er noe du lurer på kan jo du bare spørre her på forumet.   :yesnod:

På denne sitter det en Evinrude 50 HK motor, fra 1995. Og til denne kunne jeg tenkt meg en bruker manual. Har funnet det i USA, på internett, MEN jeg betaler ikke 700,- for å den hjem.

Noen som har tips og hjelp til meg.

Hvis du kontakter http://www.marinshopen.se/ i Sverige (telefon, faks el. mail) så har de helt sikkert både instruksjonsbok og verkstedshåndbok (om du ønsker det) for en rimelig penge. Bestilte selv instruksjonsbok derfra for en 1990-modell 120 HK Evinrude for et par år siden, kostet ca 250 kroner og lå i postkassa 2 dager etter bestilling. Lykke til!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...