Brumle Startet 2.August.2009 Del på Facebook Startet 2.August.2009 I en tidligere tråd her ble det linket til et Svensk firma som laget targabøyler etc. i rustfritt, tror tråden var i mai nå i år, noen som vet hvor jeg finner igjen denne linken. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Nei men hør med Audun på Suntec:Suntec Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
mons Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Tønnesen rustfritt i Kristiansand gjør meget bra arbeid med slikt. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Marida Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Til min 2858 kjøpte jeg en universalbøyle på SeaSea, fungerte greit det. Vesentlig billigere enn å få en laget. Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Marida, synes bøyla fra SeaSea ser lit spinkel ut. Hvilke erfaring har du fra bruken av den. Vil den tåle en radar installasjon, eller må den forsterkes. Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 2.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2009 Ser det er flere som lager dette ja, men de jeg tenkte på hadde en ferdig bøyle som passer til Bayliner 2556... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Hei. Radar kan virke som litt mye på denne. Jeg hadde kun lanterner og antenner. Det gikk greit. Disse er skrudd sammen av 3 deler. da må nødvendigvis noe bli litt slarkete ved stor belastning. Sjekket orginal targabøyle til min 2858, de skulle ha over 60.000,- levert i Oslo. Da var løsningen fra SeaSea billigst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.