dosern Startet 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2004 er det mulig å koble på el start på en eldre mariner 20hk fra tidlig 80 tall?ser ut til at det kan ha vært noe slik på den tidligere da d ligger noen ledninger inne i motoren + at det er laget hull i fronten på motoren hvor det har gått ut noen ledninger mest sannsynlig.. hva trenger jeg evt for å få til dette??? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Det går an, men da må du få tak i brukte deler. Selv da kan det fort koste endel. I tillegg må du forholde deg til problemstillingene omkring batterilading. Ville ikke satset på dette på en 20hk. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Du skal kunne se om det er tilrettelagt for en starter inni motoren. Skal være hull for bolter. Ledningene som ligger inni er sikkert til ladeuttak/strømuttak. Jeg ville ikke påkostet en så gammel motor dette, men mindre du kan få fatt i en billig delemotor. Skal du ha nye deler kommer det helt sikkert til å koste mer enn motoren er verdt. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Tror nok jeg vil svare som de andre her. Det er bortkastet penger å bruker på en eldre motor og hvertfall når den ikke er større enn 20 hk. Den er vel ikke så tung å dra igang, eller er den? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.