Jump to content

elstart på mariner


dosern

Recommended Posts

er det mulig å koble på el start på en eldre mariner 20hk fra tidlig 80 tall?ser ut til at det kan ha vært noe slik på den tidligere da d ligger noen ledninger inne i motoren + at det er laget hull i fronten på motoren hvor det har gått ut noen ledninger mest sannsynlig.. hva trenger jeg evt for å få til dette???

Link to post
Share on other sites

Du skal kunne se om det er tilrettelagt for en starter inni motoren. Skal være hull for bolter. Ledningene som ligger inni er sikkert til ladeuttak/strømuttak.

 

Jeg ville ikke påkostet en så gammel motor dette, men mindre du kan få fatt i en billig delemotor. Skal du ha nye deler kommer det helt sikkert til å koste mer enn motoren er verdt.

Link to post
Share on other sites

Tror nok jeg vil svare som de andre her. Det er bortkastet penger å bruker på en eldre motor og hvertfall når den ikke er større enn 20 hk. Den er vel ikke så tung å dra igang, eller er den?

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...