Jan E. Startet 2.August.2009 Del på Facebook Startet 2.August.2009 Med i pakken på de 2 motorene, og drevene fulgte det med 2 servoer, og 1 Tie Bar. I innstalasjonsguiden til pakken står det: "Hvis en vil kan en velge hvilken side servoen(e) skal stå" (Står på engelsk, og ikke helt klart at en bare skal bruke 1 servo. Og siden forhandleren nevnte at eget koblingstag mellom drevene måtte kjøpes utenom, når en fikk målt bredden mellom drevene. Og det at pakken (pakket fra fabrikk kunne det se ut som) også inneholder 2 servoer, så blir det hele litt mer uklart.... Gir det noen fordeler å koble opp 2 servoer, eller har det bare forvillet seg med en servo ekstra i pakken? Ble veldig usikker når den Tie Baren som fulgte med kun tillater bruk av 1 servo. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
ABokn Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Normalt så pleier det å følge med en servo til hver motorpakke, men om det brukes når det er en dobbelinnstallasjon er jeg usikker på. Skulle likt å vite det, så jeg venter i spenning på noen med det rette svaret Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Bare en servo brukes, men det følger med en til hver motorpakke da har du en i reserve Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Er ikke helt sikker her, men trodde normalt den ene motoren kjørte med hydraulikkpumpe og at servoen var koblet til dennes drev. Paralellstag settes mellom drevene og alt er i box. Sitér dette innlegget Link to post
ABokn Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Det høres logisk ut. Men da er det vel ikke til å unngå at hvis den motoren med hydraulikkpumpa stopper, så kan det bli tungt å styre båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.