KristofferYB Svart 14.April.2022 Link til dette innlegget Svart 14.April.2022 Takk for respons @wilma! På 20 sport ser det ikke ut til at jeg får åpnet lokket over tank uten å fjerne teak først, så da er det litt mer stress. Slik jeg forstår det endret Ibiza dette rundt 2001 når det kom en ny versjon av 20 sport. Min er fra '98. Sitér dette innlegget Link to post
Gvist Svart Torsdag 17:17 Link til dette innlegget Svart Torsdag 17:17 Hei, jeg ser dette er en eldre tråd, men det kan job være noen allikevel leser. Jeg har en 2001 20sport SE, hvor tankmåleren må skiftes, flottøren har sluttet å flyte, men den gir korrekt motstand når jeg løfter flotter for hånd. Det er en Wema sin installasjon, i Thomec 135L tank. Tanken får jeg tilgang til i konsollen gjennom døren i front, et par dekkplater som må ut. Selve måleren sitter i et større flenslokk sammen med tilkoblingen mot motor, ogvrett over dette lokket, er dekket under konsollen. Jeg kan med bits og bits-skralle åpne, men det ser ikke ut til å være mulig å trekke ut flenslokket under dekket. Må hele tanken ut? er det noen som har gjort denne jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.