roaldbj Startet 4.August.2009 Del på Facebook Startet 4.August.2009 Jeg har 3 C-map kystkart for hhv Hvaler, Indre Oslofjorden og Vest-Viken. Jeg satt i dag på overdekket mens regnet skyllet/skildret ned og tørker nå kartsidene. Flott at vi har kart som tåler vann. Men jeg tror at det er lurt å bruke noe tid i etterkant på å tørke av kartsidene som har vært utsatt for regn. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 4.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2009 Hva er alternativet for oss som får våte kart? Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 (redigert) Et alternativ er jo båtsportkartene, kommer i praktisk størrelse og i plast lomme. Dersom en kun bruker kartene til å følge med i og ikke setter kurser og posisjoner i kartet kan disse også lett lamineres Redigert 4.August.2009 av Zenit (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.