At-le Startet 6.August.2009 Del på Facebook Startet 6.August.2009 Hei. Lurer om det er lett ut av dyse VP 30 TMD ? tør ikke rep. kanskje vanskelig dyser hard fast ut av eller avtrekket verktøy? forslag? eller båtmekanisk? litt lekkasje av dyse. At-le Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 6.August.2009 Del på Facebook Svart 6.August.2009 (redigert) Hvis du mener å spør om det er lett å få ut diesel dysen, så kan jeg svare på det. Jeg prøvde på min og fikk det ikke til, og jeg anser meg selv som å ha akseptabel teknisk innsikt. Det virket som dysen var rustet fast i toppen. Og at klaring mellom topp og dyse var liten, at det bare skulle litt rust til får å sette den helt fast. Slik at det ikke var mulig å få denne løs på noen måte. Prøvde også med en avtrekker med det gikk heller ikke. Mulig du har flaks og at dysene på din motor ikke har rustet fast slik at det er mulig å få de løs. Redigert 6.August.2009 av ansgar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 6.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2009 Hei. Skal prøve avtrekker imorgen. Kameraten er bilmekanisk og hjelper til. Vet ikke om den er hard eller lett eller rust . Håper det er lett. At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 7.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2009 Hei. Det er vellykket ut av dyse med hjelp avtrekket.Ikke hard. litt lett. Ny pakking inn og dyse er tilbake plass igjen. Håper det går bra. Takk til min kameraten er bilmekanisk At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.