Nyborgracing Startet 6.August.2009 Del på Facebook Startet 6.August.2009 Har en 1984Mod yamaha motor, det sies at det er en 60HK, å det er en utenbords motor.. men har ikke noe navn på den å jeg må bytte impeller? har heller ikke rette dekselet over motoren så har ikke noe å gå etter der heller!! så er det noen som vet hva denne heter? event. er det en yanmar motor? Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 6.August.2009 Del på Facebook Svart 6.August.2009 Du har ikke et lite metallskilt med noen numre slått inn? Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 6.August.2009 Del på Facebook Svart 6.August.2009 Skal stå typeskilt på babord side av festebraketten Sitér dette innlegget Link to post
Nyborgracing Svart 6.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2009 ok, da skal jeg se på dette i morgen.. har ikke fått motoren enda, får den i morgen men tenkte å få bestilt impeller i dag så hadde jeg fått den på lørdag så jeg kunne tatt årets første tur :) men da blir det neste helg:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.